Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2014 12:39 - Третични полови признаци – рога.
Автор: stefik Категория: Забавление   
Прочетен: 275 Коментари: 0 Гласове:
0



 

В социологическо проучване питат жените каква професия предпочитат да работят мъжете им. Една от тях отговаря: - Космонавт. - Защо? - Защото по половин година са в командировка, а когато се връщат, цялата страна знае една седмица предварително…



Дребничък интелектуалец се прибира вкъщи, а жена му в леглото с любовник. Любовникът става от леглото и се оказва грамадан – два метра висок, метър широк. Интелектуалеца, вадейки пистолет: - Добре е, че сте толкова голям, че съм забравил очилата в работата.



След като Иванчо и Марийка се оженили, вкъщи всичко започнало едно след друго да се разваля. Но като се бриберял вечер Иванчо, вземал вестника, пускал телевизора, вдигал краката на масата като истински мъж и все се измъквал: “Марийка, аз не съм електротехник, водопроводчик, не разбирам от перални.” Една вечер се прибрал и гледа всичко оправено. - Майстор ли си викала, Марийке? – пита Иванчо. - Не. Дойде съседът отгоре. Каза, че ще оправи всичко, но ако се съглася да му направя сладкиш или да легна с него. - И ти му направи сладкиш? - О, Иванчо, аз да не съм сладкарка.



- Вчера чаках Густав половин час – казва Сузи. – А той казваше, че ще отиде за мене до края на света. - Може би вече е тръгнал.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stefik
Категория: Музика
Прочетен: 112106
Постинги: 123
Коментари: 13
Гласове: 77
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930